I'm not gonna need you if I fall

Måndagsmorgon, igen! Det går så fort ju. Klockan ringde kvart i sex idag, fan omänskligt att gå upp så tidigt. Känner mig som en zombie.. Längtar tills i sommar, då tidigaste jobbdagen antagligen börjar kvart i tio. Åh va sköööönt! Förkylningen verkar inte ge med sig, hostan har kommit också. Blä! Men jag är inte bitter! Haha. Fick reda på igår att min bror bokat hemresa, den 31maj kommer han hem till mig igen! Jag längtaaar! Han är dock hemma en vecka bara innan han ger sig i väg igen, men endå! På en vecka hinner man retas, kramas och bara va! Blir så bra så! Nu ska jag leta fram min magiska nässpray och bege mig av mot jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0