Jag är inte riktigt säker, men vem fan är det?

Ännu en helg har flugit förbi, otroligt va fort det går! Igår blev en mysig kväll med fina tjejor, vi lagade käk här och tog oss sen in till världens. Det var en mysig kväll tycker jag! Jag har varit lite seg hela dagen, men va och träna förut iallafall. Så då kändes det bättre!! Nu har jag krupit ner i sängen och taggar inför en ny veckas jobb. Stängning som gäller imorgon! Just nu mår jag så jävla illa, håller tummarna och ber till gud att jag inte håller på att få magsjuka. Det går ju på jobbet, så vore ju inte helt omöjligt.. Men jag hoppas på att det bara är trötthet och därför tänker jag sova nu så det är borta imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0