That's what she said

Långhelg skulle man lugnt kunna säga, ledig ända till tisdag! Skönt ju! Och jag tänkte ju förståss, vad passar bättre än att bli riktigt jävla sjuk så jag inte behöver njuta av helgen?! Precis så tänkte jag, inte! Från ingenstans igår på jobbet så fick jag ont i halsen, tänkte att det går ju över snart. Mm, tja! Lymfkörtlarna vid halsen bara svullnade mer och mer ju längre kvällen gick, sen börja jag frysa sådär så det gör ont i hela kroppen. Så jag lämnade mina vänner och åkte hem. Kröp ner under en jäkla massa täcken med en jäkla massa kläder och kunde ändå inte sluta frysa, febertermometern visade på en sissodär 38,8. Lagom kul. Har knappt sovit i natt och har så ont i kroppen att jag skriker om någon rör vid mig.. Fyfan! Vill inte vara sjuk. Men fram till febern slog till igår så var det ju en trevlig kväll, umgicks med lasselasseliten, gjorde massa bus. Sen träffade vi hennes gosse och hans kompis. Det var ruuuligt. Nu ska jag äta lite jordgubbar och sova, mhm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0