A night built of thoughts

Jag läste den här (#mce_temp_url#) krönikan av Michaela Forni förut och kände bara att "fan så jävla rätt". Många utav hennes krönikor och texter träffar rätt, flera gånger om. Sen tänkte jag att "everything happens for à reason" och att "du har blivit given det liv du lever för att du är stark nog att leva det". Så det är inte hela världen. Besvikelse går också över tillslut, och alla är inte de man tror att dom är. Men vad ska man göra åt saken? Man måste våga satsa för att vinna. Nu talar jag i gåtor, men det här har jag kommit fram till idag. När jag pratade i telefon och gav någon annan råd. Då insåg jag att jag borde lyssna på mina egna råd. Jag är bättre än vad jag tror. Och jag har ju världens bästa vänner och familj, vad mer kan man begära av livet? Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Therese

du förtjänar det bästa, i alla kategorier!

2012-08-11 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0