It takes a fool

En helg till är kommen, näst sista jobbhelgen, sen kan jag verkligen kalla det helg. Veckan har bestått utav jobb, skola, jobb, jobb, skola ungefär. Sen även "avskedsfika" hos Edija, då hon nu har flyttat. En kväll på trädgårn med glitterbrudarna, betyder att sommaren officiellt är slut. Men jag lever ändå! Dagarna rullar på utan att man knappt hinner tänka. Kvällen har jag spenderat med Lasse, vi var ute och käka, sen bestämde vi oss för att spontant gå på bio. Hamnade på den sämsta filmen jag någonsin sett, herregud så dålig den var! Men vi fick ju skratta ändå, mest åt hur patetiskt allt var! Nu ligger jag i sängen och taggar lite inför morgondagens jobb. Efter jobbet åker ska jag ovh världens bästa Therese få se världens bästa Wimmerbäck. Fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0