Jag behöver någon som behöver mig

Idag bestämde jag mig för att ta tag i livet igen, så därför började jag min dag med ett hårt pass på gymmet! Nu jävlar! Sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen. Igårkväll träffade jag Johanna, vi hängde på världens och manesa och njöt av goda drinkar och diskuterade livet! Så himla mysig kväll! Nu ligger jag i sängen och är så himla trött! Men imorgon är jag ledig, kan man säga, jobbar två timmar på eftermiddagen! Men ändå, sen är jag ledig tisdag också, och då ska jag hämta hem min kära bror! Förövrigt blir allt bättre med tiden, jämt. Isabella och jag har planer för hösten, och det bara pirrar i magen när jag tänker på det. Det måste gå vägen! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0