Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen

Jag har haft en fin helg. Men nu ligger jag nerbäddad i sängen med den där jäkla söndagsångesten på besök. Vad fan gör den här?! Gillart inte. Allt är upp och ner, bak och fram, ut och in. Jag har fötterna ner och huvudet upp. Så egentligen är det nog bara jag som är upp och ner, bak och fram och ut och in. Ända fram tills den här veckan har jg varit 100% säker på vad jag vill med mitt liv, men ändrade mig i tisdags. På något konstigt sätt. Vet inte vart det kom ifrån. Så nu står jag här igen, och har inte en jävla aning. Imorgon börjar jag skolan, och ska läsa en kurs jag måste ha för att få behörighet till ett program jag inte vill läsa längre. Jag är lite rörig. Men livet har sina goda stunder ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0