You can never be to sure

Vilken fin dag jag haft idag faktiskt! Imorse gav jag mig ut på en löprunda och invigde mina nya skor, nu finns det inga ursäkter! Jag kände mig seg och lite nere, blir ju det av detta äckliga väder. Inte kul!! Jag vill ha sommar året om! Men sen åkte jag in till stan och mötte upp två fina brudar! Johanna och Sofie! Vi tog en liten fika på en sådär fyra timmar, vi har smidigt planer kan jag lova! Åh va det här kommer bli bra, längtar som satan!! Iih så kul att ha något att se fram emot nu när hösten är på gång! Förövrigt har jag gått från attvara supersäker på vilken utbildning jag skulle söka nästa år till att vara confused as hell! Men det är väl det fina med livet, att man aldrig kan vara riktigt säker?! Men även på det planet smids det nya planer minsann! Vi får se vart jag hamnar! Nu ska jag avsluta min fina dag och sova, imorgon är sista lediga dagen! Sen kör livet igång på riktigt! Men det blir nog bra det med! För jag gillar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0