I want to feel good about myself

Så var ännu en helg förbi! Skönt med lite julledigt snart.. En vecka kvar till julafton, hur sjukt fort har det gått?! Myspys ska det bli! Kommer dock sakna storebror, första julen någonsin utan varandra. Lite sorgligt faktiskt.. Menmen! Just nu ligger jag nedkrupen i sängen och känner redan nu hur träningsvärken smyger sig på. Idag bestämde jag mig för att jag var frisk, vi får se om kroppen ger bakslag. Men hoppas inte det! Åkte in till gymmet i förmiddags och körde järnet, och nu ikväll har jag varit på ett friskispass! Lika bra att köra rejält när man inte kunnat träna på en månad.. Risken finns att jag inte kan gå imorgon dock, men det kan jag leva med. För jävlar va mycket gladare jag blir när jag tränar! Nu är det sovdags så man orkar med sista veckan nu.. Det kommer gå lika fort som alla andra veckor. Och massor att se fram emot finns det också. Alla mina fina vänner som flyttat ifrån mig kommer hem den här veckan! Edija, Erika och Thérèse, så himla fint ju! Va jag ska njuta! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0