One of the good times

Jag har trotsat min förkylning och har jobbat hela veckan ändå! Förutom igår, då bestämde jag att en ledig dag behövdes. Fick världens migränanfall i torsdags kväll, antagligen pga förkylningen och för dålig sömn. Så igår var jag hemma hela dagen, sov ut och bara tog det lugnt. Det var välbehövligt! Framåt kvällen åkte jag in till stan och mötte upp min fina vän Sofie på skafferiet, där satt vi i tre timmar och bara prata och skratta! Så himla mysig fredagskväll och Sofie är en så go tjej! Idag är det lördag, och de enda planerna jag har är att vi ska göra julgodis med lönnarna! Tradition såklart! Sen får jag se vad som händer resten utav dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0