Sick and tired of always beeing sick and tired

Jag förstår inte vad det är för fel på mitt immunförsvar alltså, totalt värdelöst är det just nu iallfall.. Har varit sjuk och småsjuk i tre veckor nu, och i lördags bestämde jag mig att "nefan, jag åker till gymmet imorgon trots lite halsont". Någon hörde mig väl och tyckte det var en dålig idé, så i söndagsmorse vaknade jag med svinont i halsen och snorig. Så ingen träning där inte.. Idag trotsar jag allt som har med sjukdomar att göra och åkte till jobbet ändå. Hes och låter som en kråka, men tur för alla busiga barn som slipper höra mig skälla när de gjort något dumt. Haha fyfan va trött jag är på det här, vill må hundra och vill träna!! Sitter här med största tekoppen jag kunde hitta och taggar för de sista fyra timmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0