God is busy writing my love story

Åh. Konstant trött, förevigt trött. Så känns det. Spelar ingen roll hur mycket jag sover. Börjar fundera på om jag har järnbrist igen.. När jag sa det till min far sa han att jag har väl alltid haft "hjärnbrist", ha ha. Humor på hög nivå! Veckan har varit och är fylld med jobb. Men det gör mig inget faktiskt. Pengarna gör mig mest mer taggad på att sätta mina och edijas planer i verket. Igår var det alla hjärtans dag, som jag spenderade med några av mina fina flickvänner. Vi åt gott och myste här hemma först, och sen tog vi oss bort till Söderköpings brunn och bubblade i några timmar. Bara prata, skratta och hade det sjukt bra. En riktigt fin kväll! Nu ska jag sova, som en gris. Imorgon står 9 timmars jobb på schemat! Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0