I can't see the truth when I look in your eyes

Inte helt fel att sluta halv tolv en fredag skulle jag vilja påstå! Det har varit en tuff vecka faktiskt, så ska bli galet skönt med lite helg. Tror det lär bli en riktigt bra helg faktiskt! Lagar just nu mat och ringer lite samtal i väntan på att pappa kommer hem. Nu har jag fixat det sista inför alla hjärtans dag, lär bli kanonmysigt! När pappa kommer hem så ska vi åka in till stan en sväng, där jag sen ska möta upp Lasse. Min fina Lasse. Vi ska bege oss till friskis och köra ett träningspass och sen bara ta det lugnt i bastun. Kvällen fortsätter med god mat och bara mys. Ladda upp lite inför lördagens bowling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0