If it's meant to be

Söndagsångesten har börjat smyga sig på, riktigt ordentligt faktiskt. För första gången på länge. Don't know why! Men så kan det va. Helgen är snart slut och den har varit riktigt fin. Som de flesta helgerna på senaste tiden. Jag bara njuter av mina lediga helger med fina vänner. I fredags blev jag med Iphone faktiskt. Och jag är nog lite förälskad i den. Sen träffade jag Johanna, tränade och bara chillidillade. Lördagkvällen var en riktigt trevlig kväll. Lite bowling, de tyckte att jag var värd en revanch sen förra helgen. Men de gick inge vidare den här gången heller.. Men kvällen blev sjukt trevlig ändå! En sen kväll blev det, så har varit lite lagom trött idag. Men helt klart värt det! Sitter just nu och pratar med min bror, min fina. Åh va jag saknar honom!! Bara fyra månader kvar nu.. Nu ska jag dricka en kopp té, umgås med mina föräldrar och tagga inför en ny vecka. Det är ju faktiskt en hel del att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0