Sometimes you have to do things that you don't want to do, but in the end it will be the only right thing

 

 

Helgen är slut. Den lugnaste helgen på år och dar. Jag har haft en riktig " va hemma hela tiden och göra ingenting" helg. Sjukt underskattat och precis vad jag behövde! Några promenader här och där, massa greys anathomy, lite kvalitetstid med mammi och sånt där smått och gott. Avslutade helgen med ett träningspass. Slutade med att jag fick kliva av passet tidigare för att jag fick så ont i min axel. Blir tokig!! Ska amputera bort hela skiten.. Jag ska till massören igen på onsdag, så får se vad hon säger eller om jag måste gå vidare med det. Jäkla skit är det iallafall! Imorgon börjar en ny vecka, och faktiskt så hoppas jag på lite ledighet så jag kan göra allt jag måste göra, som jag aldrig hinner göra för att jag jobbar! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0