holding on to the hope

Jag och Lasse var och bowlade igår, (jag vann är ju värt att nämna!!), men idag har jag sån sjuk träningsvärk. Hur stört är inte det då? träningsvärk efter bowling.. Okej träningsvärk i armen, det kan jag ta. Men jag har stört ont i rumpan.. why?! har skrattat åt mig själv hela dagen för att jag knappt kan gå ordentligt! Pinsamt.. ikväll har jag iallafall haft lördagsmys på hög nivå med min fina barndomsvän Elin! Inte helt fel ska jag säga er, spelar ingen roll vad vi gör. Vi har lika kul oavsett vad! Och en lugn kväll i soffan var nog precis vad jag behövde. Nu tänkte jag faktiskt sova, har lite sömn att ta igen. När jag igår fick migrän så insåg jag att jag sovit alldeles för dåligt den här veckan. Härliga drömmar som inte låter mig sova.. what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0