I wish you could say what I want to hear

Dödstrött tjej som är superglad över att äntligen vara hemma. Jobbat i Jursla idag faktiskt, riktigt kul! Superhärliga människor jag jobbade med så tiden gick fort. Men det här med att gå upp vid sex och sen jobba heldag är jag ju inte riktigt van vid längre, jobbar ju mest några timmar här och där. Så trött är jag! Speciellt när man inte får sova ordentligt om nätterna heller.. Tog en fika med Edija efter jobbet, men kände mig så osocial som höll på och somna så fort jag inte var den som pratade, så kände att det var bättre att åka hem. Ska göra mig i ordning för sängen och sova snart tänker jag. Heldag med jobb väntar imorgon också! Gött! Sen tar jag helg och inviger den med min älskade Lasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0