if that's okey with you, then it's okey with me

Jag har haft en riktigt fin helg. Party i fredags hos Jacob med massa härligt folk, jag hade sjukt kul! Blev en utgång på det sen, insåg då att jag och puls inte kommer överens längre. Verkligen inte! Lördagen spenderade jag på fotbollscup med Lasse och hennes pöjk, för att sen bege oss in till stan där jag blev avsläppt hos Edija. Spenderade kvällen med henne, världens finaste vän! Igår blev det en fika med Therese och Edija, massa snack och skratt. Sen tog jag och Therese en långpromenad med hunden. Det har helt enkelt bara varit en fin helg på alla sätt. Idag är det måndag och min förkyldning har dragit igång på riktigt. Så idag är jag hemma från jobbet.. Känns skit, men vill inte gå omkring och dra på det här i flera veckor, så tänkte fokusera på att bli frisk istället! När man gick i skolan tänkte man inte på något om man va hemma, det ända jag tänkte på nu är hur mycket pengar jag går miste om idag.. haha. Jaja, hälsan först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0