You're the one who saw me through through it all

Jag har spenderat min kväll med världens underbaraste, finaste, fantastiska Edija.
Det finns ingen människa som jag beundrar så mycket som jag beundrar Edija. Hon är stark, självsäker, ärlig, självständig och står alltid upp för vad hon tror på. Samtidigt som hon är den mest omtänksammaste och mest lyhörda person jag någonsin mött. Ikväll när vi satt och pratade så sa Edija "Hanna, du har blivit så säker i dig själv, så självständig och stark. Du har vuxit något så otroligt som människa det senaste året. Jag är så stolt över dig." Det är så sant, så otroligt sant. Det värmde så otroligt mycket. Men jag hade aldrig varit den jag är idag om jag inte hade träffat Edija. Det låter klyschigt, men det är så otroligt sant. Hon har fått mig att värdesätta så mycket mer än vad jag gjorde förut, fått mig att vara stolt över den jag är, känna att jag duger som jag är, känna att jag har rätt att tycka och tänka som jag gör. Fått mig att bli stark i mig själv. Fått mig att se livet på ett annat sätt, se människor på ett annat sätt. Hon har lärt mig så otroligt mycket om livet. Jag älskar henne för att hon alltid lyssnar, alltid finns där, alltid är ärlig, alltid är äkta. För att hon alltid finns där och svarar på mina frågor, alltid lyssnar utan att döma, alltid tar mig för den jag är. Jag älskar henne för att hon alltid förstår mig, oftast utan att jag ens behöver förklara vad jag tänker eller menar. Jag älskar henne för att hon känner mig så väl. Jag älskar henne för alla gånger hon funnits där och torkat mina tårar, för alla gånger hon skrattat tillsammans med mig, för varje gång hon hjälpt mig ta ett beslut, för varje gång hon hjälpt mig upp när jag varit på botten. Jag kommer alltid vara evigt tacksam för allt hon gjort för mig de här snart fyra åren vi har känt varandra. Jag kommer alltid vara evigt tacksam för att hon har lärt mig så otroligt mycket om livet. Och om det är så att vi inte är vänner livet ut så kommer jag alltid vara evigt tacksam för att denna människa funnits i mitt liv och hjälpt mig på vägen till att bli den jag är idag. Det finns ingen som Edija Tankovic. Min fina vän. 

             
                          
     
                              
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0