ett fel närmare rätt

Nyss hemkommen från jobbet, nu har jag två lediga dagar framför mig. Känns heeelt okej! Min familj har flytt härifrån och lämnat mig ensam hemma, men jag klagar inte. Bror har flytt landet för tredje gången det här året, han lever livet. Jag överlever nog två veckor utan honom skulle jag tro! Helgen börjar lida mot sitt slut, men vilken fin helg det har varit! Myst ute i skärgården med vänner, kvalitetstid med familjen och lite jobb på det! Sommaren börjar också lida mot sitt slut, men det känns rätt så okej ändå. Jag har klart för mig vad som händer i höst, så det känns inte lika skrämmande längre! Vad ska man säga? Livet är fint! Just har jag landat i min säng, andas ut, lyssnar på den svenska björnstammen och inväntar kvällens sällskap. Myskväll it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0