Things are changing around here, and I'm not sure that you exist in the history that's still unwritten

 

 

Just nu ligger jag i sängen och håller tummarna för att John blund kommer på besök så fort jag lägger ifrån mig mobilen. Tycker han har varit allt för frånvarande de senaste två nätterna.. Att sova tre-fyra timmar per natt är inte riktigt min grej, jag fungerar inte som människa då! Vet inte hur mycket fel jag gjorde på jobbet idag, bara för att jag var som en zombie! Hoppas iallafall på bättre sömn i natt. Imorgon är det stängning som gäller, sen tar jag helg, en jobbfri helg till och med! Den invigs imorgon med påhitt tillsammans med isabella och fortsätter på lördag med fina vänner. Ser ut att bli en fin helg, och på lördag kommer min bättre hälft hem från jönköping och stannar hos mig hela sommarn. Kunde inte vars gladare för det ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0