Hey stranger, how you've been?

Jag sitter just nu på en buss och äter stenhårt godis. Tack pressbyrån för att du förstör mina tänder och min hemresa! Jag bestämde mig för att ta ledigt igår och åkte ner till min fina vän i Jönköping, lite småspontant. Ångrar det inte en minut. Alltid lika kul att träffa Therese, och det är så skönt att bara komma iväg ifrån allt. Det är som om man släpper allt som har med vardagen att göra när man kommer ner hit. Såååå skönt! Blev en kort visit denna gång dock, är redan påväg hem. Igår myste vi till det med lite bio, världens finaste film såg vi. "älska mig igen" hette den, helt klart sevärd! Tackar bästa vän för en supermysig fredag och beger mig hemåt för en supermysig lördag med fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0