It's not about what you've done it's about what you're doing

Ligger just nu ute på altanen och halvsover.. Perfekt bakisdag! Solen försvann dock precis så jag ska väl röra mig inåt strax. Igår firade vi Lasses snart 20 år på jorden, det var det trevlig kväll tycker jag. Idag mår jag som förtjänar och ska bara slappa och ladda upp för en ny jobbvecka, blir sex dagars jobb den här veckan! För på fredag drar jobbet på glitter igång, så blir jobba där fredag och lördag. Skoooojjigt tycker jag! Har ju faktiskt längtat länge! Allting rullar på fint som det ska just nu, har massvis med jobb och mycket som händer framöver. Och om elva dagar kommer min bror hem, jag saknar att retas.. Ska bli så jäkla gött att han kommer hem igen. Sen är det sommar, på riktigt. Åh va jag njuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0