Maybe this is out destiny, but maybe this is the wrong time

Tiden går fort när man har roligt har jag hört, det är redan maj. Jajäklar! Har ju sen sist lyckats bli frisk från halsflussen jag drog på mig, käkar penicillin gör jag ju. Förövrigt har jag jobbat, och nu har jag bara tre dagar kvar på mitt vick. Känns sådär lagom roligt att sluta där jag trivs så bra, men inte långt kvar till jobbet på glitter drar igång nu. Jag läääängtar! Idag har jag spenderat hela dagen med Edija, köpt lite födelsedagspresenter, umgåtts och bara haft det bra. Himla fint förstår ni! Jo men annars är livet rätt fint och flyter på i rätt riktning. Jag och Thérèse har gjort världens bästa deal, nu jävlar. Nu ska jag lägga mig i min säng, bli av med min huvudvärk och bara njuta av de sista timmarna av helgen innan en vecka med jobb drar igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0