Who's gonna save the world tonight?

Jag har landat i min efterlängtade säng, är helt jäkla slut! Den här veckan har det varit ett himla flängande fram och tillbaka. Så har jag jobbat varenda dag hela veckan! Men helgen har varit fin ändå, eller hela veckan har varit fin egentligen! I fredagskväll var jag och Elin ute och åt gott på restaurang och frack goda drinkar. I lördags var det jobb som gällde först, för att sen stressa hem och göra sig redo för party! Födelsedagsfirande av Lukas och hans kompis, det vart en riktigt trevlig kväll! Även idag har jag jobbat även om jag skulle varit ledig egentligen! Så kan det gå! Nu är jag helt slut, ska ta det lugnt hela kvällen och tagga till en ny arbetsvecka! En ny arbetsvecka med sju dagars jobb igen, gööött. På torsdag kommer min fina bror hem, äntligen!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0