En oväntad vänskap

Idag vaknade jag på dåligt humör, dessa drömmar alltså? Undrar fortfarande va de ska va bra för.. Tog det lugnt här hemma och sen ringde Alexandra och fråga om vi kunde ses tidigare i skolan, så hon kom och hämta mig. Tre timmar senare så hade jag skrattat så jag fick kramp i magen, skrattat så tårarna rann och blivit på toppenhumör! Allt tack vare den fantastiska glädjespridaren jag lärt känna! Aldrig hade jag väl trott att när jag gick till skolan första dagen att jag skulle hitta en så fin vän. Klickade redan från första stund, och nu är hon det bästa med mina tisdagar och torsdagar! Bästa alleballe! Nu ligger jag i sängen och laddar inför morgondagen, veckans sista jobbpass, och det blir en stängningstur! Inte så kul en fredag, but that's life! Sen ska jag bara ta det lugnt och ha fredagsmys, för att sen gå upp tidigt på lördag och bli av med det där förbannade provet! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0