I love this feeling.

Va jag är helt slut i kroppen. Känner mig så jäkla motiverad med träningen, så kul det är! Men det känns ju i kroppen som sagt. Igår var jag på gymmet och körde järnet, idag vart det löpning. Uppförsbacke hela vägen till mammas jobb, sen fick jag med henne på cykel bredvid som lite peppning på vägen hem! Va samma sak förra onsdagen, så kanske blir en onsdagstradition! Nu ligger jag utslagen i sängen och tittar på berg flyttar in. Henrik Lundqvist är ju inte helt fel att titta på, så snygg! Ska snart sova, och så ska jag njuta av veckans första sovmorgon. Så skööööönt! Sen ska jag träffa Alleballe innan skolan för att skriva labbrapport! Gör mig inte så mycket, eftersom hon är höjdpunkten på mina tisdagar och torsdagar! Nu ska jag slappa vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0