You have to find something that makes you happy

En dag i taget! Och imorgon kommer jag vara lycklig om jag ens kommer kunna gå efter min löprunda idag. Idag har jag jobbat på ett, för mig, nytt ställe! Trivdes som fisken i vattnet och hoppas på att få komma tillbaka! Efter jobbet fixade jag lite här hemma för att sen dra på mig träningskläderna. Sprang upp till mammas jobb, mötte henne och sprang hem igen. Lite stolt över mig själv då det den vägen jag sprang dit bara var uppförsbackar! Känner redan nu träningsvärken i benen, undrar då hur det känns imorgon?! Men SÅ värt. Jag blir gladare när jag tränar! Nu ska jag sova, för imorgon innan skolan ska jag orka hinna med en sväng till gymmet! Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0