Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig

Veckan börjar lida mot sitt slut, och här sitter jag med dunkande huvudvärk som vägrar ge med sig. Knarkat piller hela dagen men den ger sig inte ändå, kul. Men är troligtvis spänningshuvudvärk, tankarna har snurrat hela veckan och några beslut om framtiden har tagits. Så då släpper väl precis allting.. Men jag är glad ändå! Massa jobb inbokat framöver, och på tisdag går jag troligtvis på ett vik på 8 veckor. Känns förjäkla bra! Jag tänkte gå och lägga mig nu och hoppas bli kvitt huvudvärken tills imorgon, för imorgon är det fredag. Och helgen ska spenderad med Lasse för det mesta, "precis som förr i tiden", som hon så vackert uttryckte det. Så var det väl, hennes mamma hade sagt det för ett tag sen när Johanna frågat vad hon brukade göra med sitt liv för något år sen. "Ja, du hängde ju med Hanna. HELA TIDEN. Hon bodde ju i princip här". Hihi, tur att dom gillar mig ändå! Nu - sleep mode! Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0