another year has gone by

Ett nytt år, 2012 har blivit 2013. Jag vet inte hur man ska sammanfatta det här året, det känns som allt och ingenting har hänt. Det har gått så sjukt fort, det har liksom bara rusat förbi. Men under året har saker och ting fallit på plats, och jag har liksom hamnat på en plats i livet där jag är riktigt nöjd med tillvaron och vad som väntar mig. Jag har äntligen insett vad jag vill plugga, och är nästan hundra på att jag till hösten nu börjar plugga. SÅ skönt! Människor har kommit och gått ur mitt liv, precis som alltid. Men just nu känner jag att jag har de mest fantastiska människorna runt omkring mig, människor som gör mig så otroligt glad. Människor som gör mig glad oftare än vad de gör mig ledsen. Det känns som att de människorna jag har runt omkring mig nu är de människor som man kommer ha med sig hela livet, som alltid kommer att finnas där. Allt som allt har det varit ett riktigt jäkla bra år. Jag tror att 2013 kommer bli ett riktigt jäkla bra år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0