Don't waste your time

Jag var ute och sprang förut, det enda som brukar kunna rensa tankarna totalt och alltid få allting att kännas lite bättre och lite lättare efteråt. Men det funkade inte idag. Skulle kunna skriva ett så långt inlägg om allt som känns skit just idag, men jag vet att det är inte värt det. Jag vet även att det är tillfälligt och det kommer känna bättre. Snart. Och det är allt jag ska fokusera på. Det positiva. Det blir bättre, det kommer kännas bättre. Och jag är omringad av världens finaste människor, som får allting att kännas bättre. I alla lägen. Det är allt som räknas, allt som behövs.


Kommentarer
Postat av: L

Allt blir bättre så småningom :)

2013-01-14 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0