Ta vara på de små ögonblicken

Just ikväll är jag så himla glad, glad på livet. Så skön känsla! Allt går så himla bra på jobbet, det rullar på och jag får så fin respons på allt jag gör. Nya bokningar rullar in varje dag och jag är fullbokad nästan fram till slutet av mars. Underbart!! Allt annat runt omkring känns så bra just nu med, om allt går som jag vill så kommer det här bli ett jäkligt fint år! Just nu ligger jag helt utslagen i sängen, var ute på en löprunda när jag kom hem från jobbet förut, det gick så himla bra!! Jag körde på och sprang längre än vad jag brukar göra, hur långt vet jag inte eftersom mobilen typiskt nog dog halvvägs.. Ligger i allafall i sängen och känner den där sköna tröttheten i hela kroppen. Är helt mör. Gött!! Nu ska jag sova så jag orkar ta mig igenom timmarna på jobbet imorgon, sen ska jag starta min helg med biomys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0