And it have to be good

Det är helt sinnessjukt vad tiden går fort!! Det är mars helt plötsligt. Och den här veckan har gått i 130km/h, känns som man bara kör igenom dagarna på autopilot på något sätt. Inte konstigt om jag dragit på mig en ny magkatarr! Den här veckan har bjudit på spännande vårdcentralsbesök då jag såg ut som en prickig korv när jag vaknade i tisdagsmorse, antagligen en allergiskreaktion. På vad? Ingen aning. SÅ spännande. Så går på kortisontabletter nu. Alltid är det nått, right. Men jag är glad ändå! Håller tummarna stenhårt inför måndag. Spännande det med. Men först ska jag jobba de två sista dagarna och sen ska jag njuta som FAN av sovmorgon och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0