Nobody sees, nobody knows

Tog mitt pick och pack efter jobbet igår och rymde hemifrån ett tag, bort till det där trygga och fina. Mådde bara bra och njöt. Kom hem på eftermiddagen idag, tillbaka till verkligheten. Till besluten och vuxenlivet. Imorgon är det fredag, och ansökan till högskolan öppnar. Läskigt. Då är det dags att ta tag i livet, på riktigt. Sen är det helg, och jag ska bara mysa runt med de fina människorna jag har omkring mig. När saker och ting inte blir som man förväntat sig kan det vända upp och ner på mer än vad man tror. Men jag är glad ändå. Nu ska jag sova, utan att andas i takt med den där som snarkar. Tomt ju. Men lika glad för det är jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0