Min vän i livet

Igår, eller nu blir det väl i förrgår, men vi säger i fredags då. Så hade jag en sån där perfekt fredagskväll som man kommer leva på länge. Jag och therese satt på hennes balkong i solen, åt god mat, drack vin och bara njöt. Vi satt ute länge, tillslut invirade i filtar och pratade om allt och inget. Jag vet inte om man kan säga för många gånger hur glad och tacksam man är för någon man har i sitt liv. För satan va glad jag är över att Therese finns i mitt liv. Hon är verkligen den där som kan göra mig gladare än gladast i alla situationer, oavsett vad som händer. Den där som man ringer till när man är så jävlajävla ledsen/arg och så tar det två minuter, om ens det, så har hon fått mig att skratta och glömma vad det var jag var så jävlajävla ledsen eller arg över. Bästa bästa bästa Thessen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0