all the little things shine through when I'm with you

Dagarna går i ett just nu och jag känner mig väl lite som vädret, skiftar mellan sol och regn dagarna i ända. Men njuter ändå av livet. Just nu har jag under några veckor bosatt mig i min pojkväns lägenhet och får känna på sambolivet lite. Än har vi inte slagit ihjäl varandra och det är ren och skär lycka att vakna upp bredvid honom och veta att det dröjer inte dagar innan vi ses igen utan jag får komma hem och somna bredvid honom redan samma kväll. Det gör att varje dag känns lättare än vanligt. I fredags fick jag spendera hela dagen med min fina Johanna, det är tokigt va jag älskar att skratta tillsammans med henne, det finns nog inget bättre. Sen bestod helgen av fika hos Johns bror och hans familj, busa massa med lilla Elias. Så mysig unge! Sen träffade vi Alexandra och Phille för lite lördagshäng och biljardspel. I söndags bjöd vi svärföräldrarna på lunch och sen fick vi hjälp med skjuts och sällskap när vi storhandlade. Supergulligt! Nu är den här veckans två skoldagar avklarade och jag är "ledig" resten av veckan, ska snarare sitta hemma här och plugga som ett djur för att hinna med allt. Men 2 av 6 inlämningsuppgifter är avklarade, så bara 4 kvar innan det är sommarlov! Oh herregud va jag ska njuta av sommarn!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0