Det val du gör är bra, för att det är du som har gjort det

Det är väl första och kanske sista gången jag säger det här, men: äntligen är det söndagkväll! Det har varit en intensiv helg, har provjobbat på ett jobb inför sommaren för att se om jag kan tänka mig att jobba där i sommar. Det har gått kanon, så förhoppningsvis är sommarjobb redan klart nu! Så skönt! En sten som släpper och lite stress som försvinner i så fall! Men trött det är jag nu.. Därför är det så skönt att äntligen få krypa ner i  sängen. Igårkväll åkte jag till linkan efter 'jobbet' och mötte upp min pöjk för att sedan bege oss mot grillkväll hos Phille och Alexandra tillsammans med Becka! Så himla möjsigt var det och mycket skratt! Sen åkte jag hem nu i förmiddags och mötte upp min bästa Therese för en välbehövlig dejt innan 'jobb' igen. En bra men intensiv helg! Imorgon är det måndag och jag ska till skolan tidigt.. Men går bara fyra timmar sen är jag ledig resten av veckan! Eller ledig, har en jävla massa att göra, men behöver inte åka in till skolan iallafall. Skönt det! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0