Just let go of everything for one night and remember to live

På bussen påväg hem efter en kanondag faktiskt. Skönt att man kan ha såna även när allt är kaos och stressigt. Julia och jag var tidiga på gymmet imorse, och den träningsvärken i magen från det har känts hela dagen eftersom jag skrattat så mycket. Hade musiklektion i skolan idag, och det var så himla kul! Faktiskt den roligaste lektionen/föreläsningen jag haft sen jag börja på universitetet! Sen mötte jag upp fina saknade vänner, Johanna och Jacob. Så vi har lekt kulturella och varit på teater faktiskt, varför gör man inte sånt oftare? Det var så mysigt, och teatern var så himla bra! Efter det spontanbestämde vi att vi skulle spela biljard, istället för att jag skulle åka hem. Kände att det var skönt att göra något roligt och tänka på annat än allt jag har att göra. Och herregud vad jag skrattat! Så himla bra dag! Imorgon kommer också bli en fin dag, först skola sen ska jag träffa min bästis! Fina Thessen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0