Take care of what you have before it's too late

En fantastiskt fin men hektisk och dramatisk påskhelg är nu slut. Mycket mat har det blivit och vi har varit överallt och ingenstans känns det som. I fredags vankades det påsklunch hos mormor&morfar, som blev lite väl dramatisk och vi blev påminda om hur skört livet är, och hur viktigt det är att ta hand om och ta vara på varandra. Som tur var så slutade allt lyckligt ändå! Lördagen åkte vi till Björsäter, till Johns föräldrar, där hela hans släkt var och där det bjöds på ännu mer påskmat. Himla trevligt! Sen kvällen spenderade vi hos min faster tillsammans med min bror! Söndagen bjöd på ännu mera mat, dock inte påskmat denna gång, hos farmor&farfar! Älskar min släkt!! Sen åkte vi och hälsa på morfar på sjukan innan vi åkte tillbaka hit till linkan! Igår var en lugn dag, de behövdes efter den helgen.. Jag gick en långis med Becka på förmiddagen i solen, så himla härlig tjej! Sen spenderades resten av dagen med näsan i skolböckerna.. Nu är det tillbaka till verkligheten, och jag sitter på bussen påväg till skolan för en dramalektion! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0