You know you never hear me say

 Jag har precis krupit ner i sängen, i min egen säng, ska alltså sova hemma i sörping för första gången på två veckor. Känns mysko att inte få krypa ner bredvid John, men en natt ska jag väl överleva. Jag har iallafall varit hemma och firat min älskade pappi idag som fyller 50år! Myspys, och i helgen vankas öppet hus med massa folk och ännu mer firande! Men innan dess är det lite att klara av i skolan först, sen är det dags för ännu en hektisk och fullplanerad helg! Jättejättekul att ha så mycket roligt planerat i helgerna, men när man vet framför sig att hela maj är bokad varje helg också med saker som ska göraa så kan man inte annat än längta efter en helg utan några planer alls! Längtar efter mer tid med mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0