Everything's working out just like I use to dream about

Tentajäveln är inskickad. Två dagar innan deadline, känns mer än bra. Har börjat läsa det som ska va läst till på onsdag då matematikkursen börjar, vilket betyder att jag kan jobba måndag och tisdag. Wuunderbart! Halva veckan har gått, en mysig vecka utöver tentaplugg. I tisdagskväll var vi hos Josef och Sofia och bebisgosa med världens sötaste Julie. Supermysigt! Igår var jag hundvakt, så dennis gjorde mig sällskap i tvättstugan och i tentaplugget, världens lättaste hund att va hundvakt åt, gose! Idag ska jag fortsätta läsa lite fram till karln kommer hem från jobbet, då tar vi helg. Och vilken helg vi har planerat! Förtidigt firande av ettårsdagen, och vi ska bara umgås med varann och komma bort! Love, love, love, love. Och idag är det bara 85 dagar kvar till flytt. Kan låta mycket, men eftersom nedräkning började på typ 210 så är jag i extas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0