Bara några dagar kvar till julledigt..

Usch va jag ogillar den här tiden på året, mörker mörker mörker. Känns som om det inte spelar någon roll hur länge man sover, oavsett är man lika trött när man vaknar ändå. Skönt att det går mot julledighet ändå, så jag kan få sova ut lite. Idag är näst sista dagen, och på måndag är sista dagen i skolan. Sen ska jag vara helt ledig i tre veckor, så skönt! 

Hittills har det varit en mysig vecka ändå, i måndagskväll var Becka, Challis och Alexandra här. Så härliga tjejer! Det vart ordentligt med julmys, köttbullemacka, glögg, lussebullar och pepparkakor. Igår var jag i skolan en kortis på förmiddagen, sen när jag kom hem så kom Johns farmor och farfar hit för en fika och uppvaktade John i efterskott. Kvällen var jag och Julia iväg på träning, så kul men så jobbigt! Har inte vågat känna efter hur träningsvärken känns idag! 

Nu ska jag strax orka mig upp ur sängen och äta frukost innan det är dags för skola och möte, sen tar jag helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0