December är en kalasmånad!

Jag sitter just nu på tåget mot Norrköping, för att sedan åka vidare till Sörping. Får alltid en liten vemodig känsla när jag åker själv åt det här hållet, blir påmind om det där första året när jag åkte ifrån John i Linköping hem till Söderköping men bara längtade tillbaka eftersom jag inte längre trivdes i Söderköping utan bara ville flytta. Det är snart 1 år sen jag blev Linköpingsbo och sambo med John, det känns som om vi alltid bott ihop och jag trivs otroligt bra i Linkan! Jaja, jag ska bara hem till mamma & pappa för att spendera dagen där, vi ska baka julgodis och vara umgås! Mysigt! 

Igår var vi på födelsedagsfirande hos Frida som fyllt 25år i veckan, så himla trevligt! Kvällen började ute kring en eld med korvgrillning, mysigt. Sedan blev det alldeles för mycket go'fika och så lite musikquiz! Fint med lite nya bekantskaper! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0