It's christmas time

Idag var sista dagen i skolan, ett examinerande seminarium och när det var över var det bara glada miner och julsånger hela vägen ner till tåget. Äntligen är vi lite lediga! Jag tänker inte röra än bok förrän 4 januari, ska njuta såå mycket. Jag och mina Emmor tog tåget till linkan och mötte upp Linda, så firade vi in jullovet med en middag och drinkar på pinchos. Det var supermysigt och gott! Sån himla tur att jag lärde känna dessa fantastiska brudar redan första veckan i skolan, vi håller ihop fortfarande och utan dom hade det fasen inte gått! Att få skratta med dem är bland det bästa som finns! 

Imorgon ska jag njuta av sovmorgon och sen träffa Therese som är hemma över jul! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0