Min älskade 25-åring

Igår fyllde min fina sambo 25år! Och vilken härlig födelsedag det blev! Jag väckte honom på morgonen med sång och frukost på sängen. Nybakt bröd från bageriet, vår nya lördagstradition. Sedan var det full vart med förberedelser hela förmiddagen, John hade gjort egna smörgåstårtor som skulle garneras och fixas i ordning. Wow så goda dom blev, lyxen att ha en matintresserad kille.
 
När alla gäster så småningom trillade in så blev det fullt hus, med alla härliga ungar och Johns stora familj och mina föräldrar. SÅ mysigt. Slogs igår av vilka fantastiska familjer vi har, så underbara allihop och så mycket kärlek. John var supernöjd med dagen och kanske ännu nöjdare över sin födelsedagspresent. Det blev en rejäl överaskning, han var helt säker på att han skulle få högtalare till bilen som han önskat sig av sina bröder. Men vad han inte visste var att jag sen i september smidigt planer på att han skulle få en espressomaskin, så han kan göra egna latte och så, han är ju baristautbildad. Så jag, Johns föräldrar och hans bröder har sedan typ oktober haft hans present klar. Och jag har klarat av att hålla det hemligt sen dess, bara det är värt en stor applåd! Men så han blev i allafall jätteöveraskad och hade inte alls väntat sig det, så det blev jättelyckat!   
 
Kvällen spenderade vi på J:s favoritrestaurang, Beer and Burger. Alltså SÅ god mat. Helt otroligt! Allt som allt var det en superlyckad dag och jag är så otroligt tacksam för alla människor vi har omkring oss. Det är kärlek! Nu ska vi strax börja fixa i ordning för dagens kalas, då J.s närmaste vänner kommer hit på fika. Det ser ut att bli en mysig söndag också! 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0