en lördag i lugnets tecken

Jag ligger nedbäddad i sängen, helt utmattad och slut i kroppen, efter en migränattack. Det var längesen jag hade en sån extrem attack, men efter en lång, intensiv och jobbig vecka tog väl kroppen slut. Det var inte riktigt såhär jag hade tänkt att spendera min lördag, jag skulle ju dricka vin och umgås med Emma. Får väl bli en annan dag.. 
 
Även om det har varit en tuff vecka, så har det varit en bra vecka ändå. Vi har praktik just nu, vilket är välbehövligt. Är så trött på skolan just nu så vill bara vara klar och längtar ut i arbetslivet. Så att få vara på förskolan och spendera tid med alla härliga ungar är guldvärt! Barn är verkligen det bästa som finns, så brutalt ärliga och glädjespridare! 
 
Resten av helgen blir ganska lugn, imorgon ska vi på kalas hos min morbror. Så mysigt. Var jättelängesen jag träffa den delen av släkten. Tänker mig att det blir en del snack och bestämmande kring Jul, vilket jag läääääängtar till!
 
Nu ska jag ta ett bad och fortsätta ta hand om mig själv!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0