the sun lights up my world

Jag har haft världens härligaste dag! John och hans grabbar hade bestämt att ses och spela frisbeegolf, deras nya hobby! Så jag och Frida bestämde att vi skulle hänga med dem till Oldstorp och så gå 5km-spåret medans de spelade. När vi vaknade imorse så lyste solen in i sovrummet och himlen var klarblå. Sådant väder gör mig lycklig alltså, så en promenad i det vädret tackar man ju inte nej till. Var väl kanske också ganska så välbehövligt efter all påskmat denna helg! Så vi gick spåret där och sedan bestämde vi oss för att åka och handla för att sedan fixa lunch och möta upp grabbarna igen för en picknick. Så mysigt! När vi hade ätit färdigt så gick de iväg och spelade igen och jag och Frida satt kvar på filten i solen och pratade. Det var så härligt i solen!

Nu sitter jag här och har precis skrivit klart min hemtenta, check! Och planerar för plugget framöver. Det kanske inte är lika mysigt, men det behövs ju göras det med. Känner mig påfylld av energi efter en helg med våra familjer, mys och härligt väder! Och om två månader och 12 dagar är det sommarlov, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0